حديث تصادفي

آستون مارتین ونکوئیش 2014 ولذت تمام از آفتاب

آستون مارتین بالاخره پرده از راز خود برداشت،رونمایی آستون مارتین ونکوئیش Volante که به گفته این کمپانی بریتانیایی یکی از زیباترین خودرو های روباز است و در این صد سال چنین خودروی روبازی یک رویا برای آن‌ها بوده است.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_1.jpg

جایگزینی برای DBS Volante که در کلاس روباز GT رقابت خواهد کرد، Volante جدید با یک موتور 6 لیتری V12 وارد بازار خواهد شد،این موتور قادر است تا این خودروی دو نفره را ظرف 4.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند،حداکثر سرعت این خودرو هم مانند برادر کوپه خود 295 کیلومتر بر ساعت است.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_7.jpg

یکی دیگر از پیشرفت‌های جدید این خودرو در مقایسه با مدل DBS،افزایش فضای بار می‌باشد، به این ترتیب اگر سقف باز یا بسته باشد صندوق این خودرو حدود 280 لیتر ظرفیت دارد.آستون مارتین می‌گوید سقف این خودرو بسیار سبک است و از پارچه ساخته شده است و دارای طرحی زیبا دارد،آستون مارتین می‌گوید حدود 14 ثانیه طول می‌کشد که سقف باز یا بسته شود.

اما توان خروجی موتور 6لیتری V12 این خودرو 570 اسب بخار در دور موتور 6750 می‌باشد،همچنین این خودرو می‌تواند در دور موتور 5500 حدود 620 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت این خودرو هم از طریق گیربکس 6 سرعته Touchtronic 2  اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_8.jpg

آستون مارتین می‌گوید عملکرد این نسخه نسبت به مدل کوپه افزایش یافته است،آستون مارتین سعی کرده است با استفاده از قطعات فیبر کربن، وزن خودرو را به حداقل برساند اما با این حال این نسخه حدود 9 کیلوگرم افزایش وزن پیدا کرده است،یعنی در کل وزن این مدل 1844 کیلوگرم است.پلت فرم این خودرو آلومینیومی نسل چهارم VH آستون مارتین می‌باشد که در آن از صنعت هوافضا کمک زیادی گرفته شده است. توزیع وزن این مدل هم 51:49 می‌باشد. طراحی داخلی این خودرو هم نسبت به مدل 2+2 بدون تغییر باقی مانده است،هیچ تغییری به چشم نمی‌خورد!صندلی‌های ردیف عقب هم به منظور ایجاد فضا برای سقف حذف شده است.

 http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_12.jpg

شما در این خودرو می‌توانید از طریق سیستم تعلیق آستون مارتین سه حالت نرمال،اسپرت و جاده ای(track) را انتخاب کنید.ویژگی‌های دیگر این خودرو شامل ترمز های کربن،سرامیکی Brembo،سیستم کنترل پایداری و سیستم الکترونیکی کنترل گشتاور می‌شود. هم اکنون این خودرو با قیمت 297.995 دلار قابل سفارش است و سال آینده راهی بازار خواهد شد.

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_13.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_11.jpg

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/aston-martin-vanquish-volante-unveiled-photo-gallery_9.jpg

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: Aston Martin ، ،

تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392 | 11:29 | نویسنده : Muhammad |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.